Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
- Магазини Rozetka
- Укрпошта
- Самовивіз
- Доставка кур'єром
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- Післяплата
- Оплата на рахунокНа протязі 3-х банківських днів після виставлення рахунку
- ГотівкоюСамовивіз товару
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
- На карту Приватбанку
- Оплата за реквізитамиРозрахунковий рахунок ФОП 2 групи
Гарантія:
Гарантійні зобов'язання виконуються інтернет-магазином у разі настання гарантійного випадку таким чином. Покупець робить доставку товару "Новою поштою" за власний рахунок продавцю. Товар відправляється в сервісний центр, де перевіряється вид поломки та її причини. Якщо причина поломки є наслідком механічного пошкодження або інших видів ушкодження (перепад напруги тощо), причиною яких НЕ є помилка виробника, товар ремонтується за рахунок покупця (якщо такий вид поломки підлягає ремонту та є в наявності запчастини). У решті випадків гарантійний ремонт проводиться за рахунок продавця.
На гарантію приймається товар належного вигляду. У заводській упаковці у повній комплектації. Із вкладеною гарантією (з документом про оплату товару).
На гарантію приймається товар належного вигляду. У заводській упаковці у повній комплектації. Із вкладеною гарантією (з документом про оплату товару).
Замовлення надсилаються лише за невеликою передоплатою (у розмірі вартості доставки товару у 2 сторони).
Замовлення вартістю до 350 гривень надсилаються тільки за повною передоплатою.
Безпечний спосіб купівлі без передоплати на картку продавцю – це "Пром-оплата". У цьому випадку інтернет-магазини отримують гроші лише після отримання вами товару.