Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
У разі повернення або обміну товару в термін, визначений законом, інтернет - магазин повертає лише суму за оплатою. Ціна всіх інших витрат по доставці, накладеному платежі і т.д. бере на себе покупець. Повернення відбувається наступним чином. Клієнт надсилає товар (якщо він з іншого міста) службою доставки "Нова Пошта". На "Нову пошту" приходить комісія інтернет магазину в складі з 3-х осіб. Товар відкривається і перевіряється на відсутність механічних пошкоджень і дефектів, товарного виду. Якщо товаром є обладнання, то він перевіряється і не зазнає ушкоджень. Товар повинен мати вигляд "Нового ТОВАРА". Якщо комісій буде виявлено, що товар був уживаним, то клієнт відмовиться у поверненні такого товару. Якщо немає пошкоджень, товар забирається, а гроші йдуть клієнту на карту банку. УВАГА! Товар, який не був перевірений при отриманні в службі доставки на наявність дефектів, які могли утворитися під час транспортування, поверненню та обміну, не підлягає!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.